تبلیغات
خانه ی سرگرمی - جزئیات جدید از Assassin’s Creed III
 
خانه ی سرگرمی
                                                        
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : Amin
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
سه شنبه 7 شهریور 1391 :: نویسنده : Amin
 

امروز با این حال که یوبیسافت ، کنفرانس خود را بصورت زنده پخش نکرد ولی حداقل یک مصاحبه و 5 عکس جدید از این بازی منتشر کرده که در ادامه مطلب می توانید ببینید ….. .

 برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی ، بر روی آنها کلیک کنید

 مصاحبه ای با الکساندر هاتچینسون ، کارگردان هنری بازی

س : چه چیز مهمی در مورد جنگ چساپاکه (Chesapeake) وجود دارد ؟

ج : جنگ چساپاکه در 5 سپتامبر 1781 ، یک جنگ محوری در انقلاب آمریکا بود . این جنگ بین کشتی های جنگی فرانسه با رهبری دریاسالار Francois Joseph Paul و کشتی های بریتانیایی با رهبری Sir Thomas Graves بود . در این جنگ ، سرجمع 43 کشتی وجود داشت ولی از نظر تاکتیکی ، دو کشور مساوی بودند . فرانسوی ها جلوی بریتانیایی ها را گرفته بودند برای همین بریتانیایی ها نمی توانستند نیروی کمکی خود را برای تجدید قوای ژنرال Lord Cornwallis که در یورک تاونِ ویرجینیا با ارتشش محاصره شده بود ، تخلیه کنند . برای همین بریتانیا مجبور به تسلیم شد که این واقعه ، شروع معاهداتی بود که در آخر موجب به رسمیت شناختن استقلال آمریکا ، توسط بریتانیا شد .

تریلر جدیدی که آمد ، همین جنگ را نشان میدهد که Conner بر عرشه aquila (اسم کشتی) نقش محوری را در نتیجه این جنگ داشته است .

س: دست conner ، چگونه به aquila میرسد ؟

ج : این که کانر چگونه کاپتان این کشتی شد ، خودش یک داستان دیگه  داره و من نمیخوام چیزی از این داستان رو اسپویل کنم . فقط این رو میگم که کشتی رو خودش نساخته .

س : انگیزه ی کانر وقتی که روی عرشه اس چیه ؟

ج : انگیزه ی کانر ، مثل همیشه ، این است که تسلط اساسین ها در دنیای جدید (آمریکا منظورشه) رو زیاد کند ، تصمیمی که اون رو ممکنه بی اختیار ، به هر سمتی بکشاند . او سعی میکند که جایگاه مردمان خود را حفظ کند و به هر کسی که به دنبال آزادی از ظلم باشد را کمک میکند ؛ برای همین است که اکثر مواقع ، او را در حال شکار تمپلار ها یا کاپیتان های دیگر کشتی های دشمن و کمک به مردم میبینیم .

س : گیمپلی جنگ بر روی کشتی را چگونه ارزیابی میکنید ؟

ج : هدف ما ساختن یک گیمپلی قابل باور و بر اساس تاریخ بوده است . شما وقتی که بر روی کشتی هستید ، هم میتوانید کشتی را هدایت کنید و هم خدمه ی آن را .  پس شما باید وقتی که کشتی را میچرخانید ، حواستان باشد که توپ کجاست و به کجا شلیک میکند و یا اینکه چه موقع بادبان ها را باید ببندید . به نظر من این اولین بخش از گیمپلی بزرگی است که ما طراحی کرده ایم ، که بازیکنان رو وادار به تجربه ای تاریخی و ارزنده میکند .

ما در حین بازی ، یک سری ماموریت داریم که باعث پیشرفت در داستان اصلی بازی میشود و یک سری دیگر که به کشتن تمپلار ها و از بین بردن ظلم منجر میشود و ماموریت های جدیدی که با این گیمپلی جدید ساخته شده اند و به شما اجازه میدهند ، چند تا کشتی از دشمن را ، طی شرایط مختلف ، سوراخ کرده و غرق کنید .

ولی شخصاً ، من از تغییر آب و هوا در بازی خوشم می آید . در این تغییرات مثلاً اگر هوا ابری باشد به احتمال ، باران خواهد گرفت که این کار سرعت عکس العمل را از شما میگیرد یا اگر باد شدید باشد ، مطمئن باشید که در دریا ، موج های سهمگینی انتظارتان را میکشد .

س : آیا در کشتی هم از Hidden blade و assassination میشه استفاده کرد ؟

ج : مطمئناً ! جنگ های دریایی ، فقط با توپ و تفنگ  نیست ؛ شما میتوایند که با توپ های خوشه ایی (chain shots ) دکل کشتی دشمن را پایین آورده و سوار کشتی آن ها شده و به آنها مشت و مال حسابی بدهید !

س : جایزه های تکنیکی بزرگی که بازیکنان از قسمت جنگ در کشتی ها میگیرند ، چه چیز هایی است  ؟

ج : شبیه سازی آب در این بازی توسط مقیاس نیروی باد بیوفورت ، انجام میگیرد که شرایط دریا را توسط 12 مقیاس از دریای آرام گرفته تا طوفان های سهمگین دریایی ، مشخص میکند . این مقیاس ها بر روی حرکت کشتی ها و قایق ها و همچنین VFX (مربوط به گرافیک بازیه) تأثیر میگذارد .

ما دقیقا چیز بر عکسی از موتور این بازی میخواستیم ؛ در گذشته ، ما فقط یک شهر بزرگ ، با جزییات زیاد و هزاران کاراکتر ریز و درشت میخواستیم ولی الان ، به علاوه ی آن ، یک دریای خالی با چند کشتی که جزییات دقیق و کاملی دارند نیز ، میخواهیم . در حقیقت این تغییر در موتور یازی بر روی تیم ، خیلی فشار آورد ولی چیز خوب و کاملی در آوردیم .

س : آیا ما میتوانیم Aquila را شخصی سازی ( customization ) کنیم ؟

ج : شخصی سازی نه ، ولی بازیکنان شانس این را دارند که مهمات و توپ ، برای کشتی خود بخرند که خود این ها انواع مختلفی دارند .

س : چه مرحله هایی در قسمت کشتی ، وجود دارد ؟

ج : مرحله هایی وجود دارد که شما حتماً باید انجام بدید تا بتوانید در مسیر اصلی به جلو حرکت کنید و همچنین مرحله هایی نیز هست که میتوانیدبه صورت دلخواه انجام داده و پول کسب کنید که این پول ، مطمئناً نقش به سزایی در پیشبرد بازی خواهد داشت . این مراحل فرعی ، در مورد تمپلار های مرموزی است که تمام عمرشان را در دریا سپری کرده اند و شما باید از نقشه هایشان سر در آورده و آن ها را به سزای اعمالشان برسانید . همچنین شما میتوانید به وسیله ی قرارداد های خوتان ، از طریق دریا نیز به تجارت بپردازید .

س : چند نوع مهمات و اسلحه در aquila خواهیم داشت ؟

ج : شما چهار نوع مهمات دارید :

1- توپ روند یا دایره ای : توپ اصلی کشتی است و برای سریع تر غرق کردن کشتی ها خوب است .

2-توپ زنجیره ای  : چند تا توپ دایره ای ریز که به همدیگر وصل هستند و بسیار بالا میروند و به درد خراب کردن دکل میخورند که شما اگر میخواهید سوار کشتی آنها شوید باید اول دکل را خراب کنید .

3-توپ آتشی : برای آتش زدن کشتی دشمن به کار میرود و شکل آن شبیه توپ دایره ای است ولی از آن قوی تر است ولی برد(range) کوتاهی دارد .

4- توپ خوشه ای : کثیف ترین نوع توپ ! که به درد از کار انداختن کشتی های کوچک میخورد و شامل همه نوع آشغال و چیز های به درد نخوری است که آتش زده و به سوی دشمن شلیک میکنید .

   منبع:games-element.com





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.